Pagina's

zondag 16 maart 2014

Liebster Award


Enkele weken kreeg ik van Heidi van Patat en Kroket de Liebster Award, eraan vasthangende een fameus stukske huiswerk dat even bleef liggen.  De blog van Heidi is ééntje van de eerste dat ik ben beginnen te volgen en eentje waar ik altijd vrolijk van word. Als ik in het overzicht van de nieuwe berichten haar naam zie passeren zal die als eerste worden aangeklikt! Dus Heidi bij deze, doe zo verder!! (had toch naar de grote blogmeet moeten komen, dan had ik u ne keer in real life kunnen zien :-) )Aan de juiste getallen heb ik me niet gehouden, maar daar zal wel niemand over struikelen zeker?

De regels:

 - De Liebster award is bedoeld voor blogger met minder dan 200 volgers
- Je moet "11 facts about me" delen
- Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
- Je moet de 11 vragen beantwoorden van degende die jou genomineerd heeft
- Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogspot
- Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt
- Laat een comment achter op de blogs die je hebt genomineerd
 
facts about me.

1. Ik hou van orde en regelmaat, maar slaag er niet in om het in de realiteit om te zetten.
2. Ik heb de spierziekte FSHD
3. Ik heb een zwak voor onnozele romannekes (ze lezen nu éénmaal zo vlot)
4. Ik heb een engelengeduld op het werk , maar thuis en op het naaivlak vaak veel minder
5. Ik ben een lijstjes mens en heb overal overzichtjes en to do lijstjes rond slingeren
6. Na jaren als kinderverzorgster te hebben gewerkt, werk ik nu als verzorgende in de thuiszorg
7. Ik sta vaak 5 minuten voor een kast om me dan te realiseren dat ik in de ijskast moet zijn.
8. Leeft nogal van den hak op den tak
9. Kan ongelooflijk genieten van grote opruimmomenten, zeker als er vanalles buiten vliegt. Helemaal geen probleem met dingen wegsmijten behalve als het dan op de stoffenkast aankomt :-)
10. Begonnen met naaien in mei 2011

 

mijn gekregen vragen:

1. Wat is je leukste herinnering?
Griekenlandreis op het einde van het middelbaar. Nog compleet onbezorgd en alles was nog mogelijk.

2. Waarvoor mogen ze je 's nachts wakker maken?
Liefst voor niks, maar gewoon een lekker ontbijtje op bed (helaas nog geen één keer zien passeren)

3. Wat is het liefste dat iemand ooit tegen je zei?
waarschijnlijk iets dat mijn man tegen me zei

5. Wat is je lievelingsboek?
momenteel Birth  Day van Lieve Blanquart

6. Wat bestel je meestal op restaurant?
meestal een pasta of scampi's. al zeg ik ook zeker geen nee tegen een bezokje aan het fonduehuisje in leuven.

7. Welk is je lievelingspatroon?
de kaptrui van SVDHZ voor de kids en voor mij een bloes met watervalkraag uit ottobre 2/2009, alletwee in een wip gemaakt.

8. Wat is je grootste angst?
zoals de meeste moeders dat er iets zou gebeuren met de kinderen, mijn man of mezelf

9. Waar kan men je een plezier mee doen als cadeautje?
Eigenlijk eens niets wat met mijn hobby te maken heeft, want dat is zo voor de hand liggend.

10. Wie of wat kan je niet missen?
kinderen, man, naaimachine (in welke volgorde hangt af van het humeur en meewerkendheid van de drie )

 
Mijn vragen voor degnomineerde

1. Hoe lang naai je al en hoe is het ooit begonnen?

2. Wat wil je zeker nog realiseren in je leven?

3. Welk liedje zing je luidkeels mee?

4. Je droomreis (mag/moet natuurlijk compleet onrealistisch zijn)

5. Op welk zelfgemaakt iets ben je het trotst (buiten je kinderen natuurlijk)?

6. Welk drankje bestel je op café?

7. Welk is het perfecte weekend uitstapje voor jou?

8. Welk is je favoriete stoffenadresje?

9. Wat als je de Lotto won?

 
Mijn award gaat naar:
trouwens niet gemakkelijk om die onder de 200 volgers er uit te halen (nu ja ben ook niet zeker want heb me op het volgers op de blog zelf gebaseerd niet op bloglovin)

En ja Heidi ge staat er ook tussen, maar het is gewoon één van de blogs waar ik altijd blij van ben als ik nog eens een berichtje zie verschijnen. Je moet natuurlijk het lijst niet opnieuw invullen, hetzelfde geld voor degene die mss de voorbije weken ook al genomineerd zijn (heb heidi haar lijstje ook niet nagekeken









hoemmelke.blogspot.be


En ja mijn excuses voor het rare uitzicht van het blogbericht, maar van word overzetten in blogger zorgt blijkbaar voor wat problemen in lay out

6 opmerkingen:

  1. Bedankt Voor de lieve woorden, is echt superfijn om the lezen. En we kunnen nog altitude eens een mini-blog meet organiseren he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha da zal ne zeer mini worden, want mijn organisatorisch talent is niet echt om over naar huis te schrijven :-D

      Verwijderen
  2. lap ik heb huiswerk. Ik zal er de komende dagen eens werk van maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé, dat is lief! Ik moet daar toch even over nadenken hoor. Ik zie dat ik mijn best eens kan doen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de Liebster Award! Ik hoop één van de komende dagen eens, tussen de soep en de patatten (lees: tussen de pampers en de groentenpapjes), achter mijn computer te geraken om mijn 'huiswerk' te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom je even mee delen dat ik je vragen heb geantwoord

    BeantwoordenVerwijderen