Pagina's

dinsdag 2 april 2013

marshmellow rokje

Eerst en vooral werd dochterlief haar kleedje afgewerkt in de naailes. (patroontje stof voor durf het zelvers)
En madam erg blij met het resultaat wou na de pasbeurt het kleedje ook niet meer uittrekken.
 
 Ondertussen had ook het boek "homemade mini couture" zijn weg naar mij gevonden. Wel via omweg. Ik deed een voorbestelling bij Bol, maar daar bleek hij opeens niet leverbaar. Dus dan maar naar Leuven city om hem in de standaard te gaan halen. Dat we ondertussen natuurlijk ook nog andere winkels niet met lege handen uitgingen vergeten we even. Onder deze winkel de veritas waar ik toch niet kon weerstaan aan enkele van de nieuwe stofjes.
In het boek enkele geweldige kleedjes en enkele dingen die niet mijn ding zijn, maar ja dat heb je wel met elk boek denk ik dan. De goesting was er, dus koos ik een snel snel projectje uit, nl het marshmellow rokje. De stofjes komen van bij een give-away die ik ooit bij mimi's won
Simpel patroontje, leuk boordje, ik twijfelde eerst nog om de zoom ook zo af te werken, maar liet het dan toch bij de eenvoudige versie.

En ja hoor deze werd ook gepast, bleek nog wat te breed, maar dat was voor de dochter geen probleem om het voor de rest van de dag ook aan te houden. Inclusief buitenspelen, waarbij mijne euro na een half uur viel, dat het kind niet eens broekkousen aan had, tja verantwoord ouderschap noemt men dat zeker?

4 opmerkingen:

  1. Het is dan ook een tof kleedje!
    Groot gelijk heeft ze, nu nog wat warmer weer...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijke kleuren en patroontjes! past ze goed ^^ ik zou het ook niet meer willen uittrekken ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kleedje en rokje.
    Logisch dat je kleine meid deze niet meer wil uitdoen :)

    Geniet van je prachtige creaties!
    Met vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh ik ben ook bezig met dat rokje! Kom hier toevallig op terecht! Ben meteen volger geworden :-)

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen