Pagina's

maandag 8 april 2013

Body make-over

Ik belandde tijdens mijn laatste trip naar Leuven city ook in de zeeman. Ik zag daar een visjesbody hangen waar ik niet aan kon weerstaan (en ja voor de prijs moet ge het daar al helemaal niet laten hè) Enkel de lange mouwen deden me twijfelen, maar in het achterhoofd klonk al snel een stemmetjes "dan maken we er toch gewoon korte mouwen van?" dus hup body mee. En ook nog 2 simpele witte exemplaren vonden hun weg naar de boodschappentas.

Bij het visjesbodyke werden de mouwen dus voor een stuk afgeknipt en terug mooi overlocked. De mouwen hielden we bij voor het geval ze ooit nog eens van pas zouden komen ( je weet nooit, ze waren gewoon te schattig om weg te smijten)
Op pinterest stond al lang een pin om restjes flockfolie op te gebruiken, dus daar was de body met wolk en regendruppels. Voor body nr 2 gebruikte ik de perforator om tussen alle overschotjes bolletjes te knippen. Ze werden van de éne naar de andere kant gestrooid en op de juiste kant gedraaid. Dit laatste bleek wel erg moelijk te zien op zo'n kleine en grote hoeveelheid bollekes en dat werd bewezen toen er ik na het strijken ook enkele bollekes op mijn strijkdoek plakte.

1 opmerking:

  1. Zolang ze op de strijkdoek hangen, kan het nog niet zoveel kwaad. ;-)
    Dat bodyke is inderdaad echt superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen