Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Nog enkele cadeautjes

Vlak voor het nieuwe jaar (echt enkele uren ervoor) naaide ik nog enkele cadeautjes. Ik maakte 3 keer hetzelfde (ja uit gemakzucht, inspiratie- en vooral enorm tijdstekort)
3 flessentassen werden het volgens recept uit het ons allemaal bekende "zo geknipt" Gemaakt met stof uit de ikea en de gordijnstof uit het spit dat u al eerder in dit jacobproject zag.
Flessen erin en een kaartje eraan met beste wensen voor 2013.
Ik naaide voor het eerst op papier en dit viel goed mee. Alleen wou ik eigenlijk goedgaren gebruiken dat ik nog had liggen van mijn oma zaliger. Maar blijkbaar geen goede combinatie met een naaimachine, ik denk dat het vooral garen zijn bedoeld om te borduren. Of als iemand tips heeft om ze toch op de naaimachine te kunnen gebruiken?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind deze tassen echt zalig om een fles wijn mee te nemen naar vrienden. Ik wens je ook een mooi 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat stofje past hier echt goed voor. Moet ik onthouden, want ik heb het ook nog. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee! Zo heb ik ze eigenlijk nog nooit gezien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3x geslaagd cadeau!! Ook voor jou een heel fijn jaar gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n flessentas wil k dus ook nog ooit maken!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen