Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

vanalles

Het wordt een vanalles blogje vandaag,
ten eerste kreeg ik gisteren en vandaag pakketjes in de bus. Pakketje één was mijn bestelde oilily tas (nog voor mijn verjaardag) en dus vandaag al in gebruik voor het werk.


Het 2 de was ook nog een overschotje van de verjaardag, nl het "zo geknipt boek". Mijn plezier kan dus deze week niet meer op. :-)


Daarnaast kreeg ik van een collega nog een paar leuke knoopjes die ze tijdens het opruimen van haar knopendoos vond.



En last but not least, er werd dit weekend nog eens genaaid, een jacobbroek voor dochterlief. Deze keer met zakjes, 1 vooraan en 2 achteraan. Het stofje kreeg u hier al eerder te zien, want het is het gordijn dat ik uit het spit meenam. (kleur op de foto is niet zo geweldig, het is eerder mosgroen)
 
En nu zullen we nog in gang moeten schieten aangezien ik deze ochtend een bericht kreeg van een ex-collega dat ze was bevallen en laat ik nu mijn to do list niet goed hebben gevold, want eigenlijk was het de bedoeling om eind september haar cadeautje al klaar te hebben, gelukkig ligt hier alles al in huis en was ik nu ook niet van plan van al direct de eerste dagen op bezoek te gaan.

11 opmerkingen:

  1. Tof zeg! Die Jacobbroek ligt hier al tijden op mij te wachten, maar ik heb me er nog steeds niet toe gezet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van verwennen gesproken, geniet ervan meid!!!
    just stof besteld voor mijn 2de Jacob,
    kunt ge verliefd worden op een broek??? ;-)
    liefs, mimi xxx
    (heb je trouwens al van onze "kerstswapplus" gehoord/gezien of gelezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk kunt ge verliefd worden op een broek, mss moet er iemand eens een maatje 40 van voorzien ;-)
      nee nog niet van gehoord of gelezen, zal dan is bij jou komen piepen wat dat is

      Verwijderen
  3. Ooooohhhh, die tas is mooi, eentje dat ik zelf ook zou kopen. Heb je die via internet besteld? En nog even een broekske tussendoor, knap hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yep via internet, vente exclusive, bijna de helft van dfe nieuwprijs

      Verwijderen
  4. Amai, wat een parallellen in ons leven: ik heb ook een Oilily-tas van Vente Exclusive, ik kreeg gisteren mijn Zo Geknipt, ik heb zondag op de Winkelstraat stof gekocht voor een meisjes-Jacob en ik heb daarnet een klein kraamcadeautje gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beangstigend :-) al een geluk dat ik dan de zondag echt geen tijd had om naar de winkelstraat te gaan ;-)

      Verwijderen
  5. Leuk allemaal! Vooral die Jacob is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Jacob blijft toch super hé, en dit gele exemplaar al helemaal :-). Geniet van het boek, ik heb het ook net ontvangen, staan vele toffe projectjes in.

    BeantwoordenVerwijderen