Pagina's

maandag 11 juni 2012

De "Racerback dress"

Aha, gevonden: de fut om er aan te beginnen (en dat zo snel na de vorige post ;-) )

Het werd de Racerback dress, ik zag hem nog niet lang geleden bij haar en kreeg ook van haar het pdfje doorgestuurd (aangezien ik met mijn computeronkunde de pdf op de originele site niet kon openen)
Het stofje werd er ééntje van bij Pauli in Leuven net als de boordstof. En al zeg ik het zelf, ik ben best trots op mijn eerste grote tricotprojectje. Aangezien minimeid natuurlijk al in dromenland lag, zal het morgen moeten gepast worden. Van het tricotstofje zelf nam ik alvast genoeg mee dus het zal hier nog wel eens verschijnen. Bij de volgende projecten hoort nog een t-shirt met een stukje tricot dat hier al even ligt, maar na deze episode durf ik me er wel aan te wagen. To be continued...

Front en ...

... back en inderdaad de zoom ligt op de foto nog niet mooi,
het strijkijzer was bij deze nog niet gepasseerd ;-)


8 opmerkingen:

  1. waw super schoon!!!
    dat kleine minimeidje kan niet anders dan daar blij mee zijn, het stoke is ook super mooi,
    k ben aan t twijfelen om het ook aan te schaffen,
    nu staat mijn besluit vast ;-)
    dat heb je goed gedaan, lekker zomers!!!
    (enne bedankt voor de eervolle vermelding, dat maakt mijn dag weer goed ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k heb je trouwens op mijn blog gezet bij
    "chique dingen" ;-)
    waarom?
    omdat je ook chique dingen maakt (uiteraard)
    & omdat je (volgens mij) dezelfde leuke "kleuren-die-van-mijn-scherm-afspattende-stofkes" graag ziet, amai!
    daarbij hoop k ook meer mensen naar je blog te sturen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!! En ja die stofkes, waarom effen stofkes kopen, dan kunnen we beter een gewoon effen t-shirtje gaan kopen in de winkel hè (en laat dat nu iets zijn dat mijn kids niet in hun kast hebben liggen, iets effen)

      Verwijderen
  3. Ik was ook zot van die stof! Helaas vond ik ze niet meer...mooi kleedje trouwens! Wil ik ook ergens tijd voor vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem gehaald bij pauli in leuven een week of 3 geleden. Dus moest je van het leuvense zijn, weet je waar je kan passeren

      Verwijderen