Pagina's

dinsdag 31 december 2013

bye bye 2013 en welkom 2014!!!


Alvast aan iedereen mijn beste wensen en dat 2014 zo creatief als 2013 mag worden! In 2013 bleef ik genieten van al jullie blogs en verbaast staan van al jullie kunnen en oh ja ik verbaasde mezelf natuurlijk ook wel eens en leerde we alleen maar bij. In 2014 zetten we de koers gewoon verder.

Doelen voor mezelf? Op naaivlak hoop ik dit jaar toch mijn angst te overwinnen en om dus eindelijk eens een broek voor mezelf te naaien. Ook een jas voor mezelf zie ik wel zitten, zo kwam ik al een mooi wintermodel tegen, maar te laat om er nu nog mee te beginnen (en het angszweet brak me al uit, toen ik al die patroondelen in het boekske zag staan!)

Verder kunnen we alleen maar hopen dat iedereen in onze nabijheid gezond en wel mag blijven (al kreeg ik gisteren wel te horen dat ik mijn wijsheidstanden waarschijnlijk toch zal moeten laten trekken, grrr, dus ik zal het jaar al maar beginnen met een afspraak in het ziekenhuis te maken, nu ja met de pijn dat ik vorige week heb moeten doostaan,gelukkig gedaan tegen het kerstfeest, wil ik ze ook echt wel kwijt!). We zijn nog steeds zoekende naar het perfecte evenwicht tussen werk-kids-huishouden-hobby waarin vooral de laatste het het meest wint van het voorlaatste. :-)

Maar aan iedereen een geweldig geweldige spetterende avond/nacht en begin van het nieuwe jaar toegewenst en latren we vooral hopen dat die kids op de eerste ochtend van het jaar ons wat extra rust gunnen ;-)

4 opmerkingen:

  1. Dank voor je lieve berichtje op mijn blog. Voor jou ook een prachtig mooi, gezond, inspirerend en creatief nieuw jaar gewenst. Die broek gaat er volgens mij zeker wel komen ;) Haha en dat evenwicht zoeken is herkenbaar hoor :)

    Liefs,
    Rosalie -studiozakka-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de allerbeste wensen.
    Ik wens je veeeeel tijd toe om je creatief bezig te houden. ;-)
    De dag waarop ze mij zeiden dat de tandarts zelf mijn wijsheidstanden eruit kon halen, was ik heel content, hopelijk valt het mee bij jou.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mercikes moet woensdag op consultatie in het ziekenhuis en hoop dat ik niet te lang moet wachten op de operatie want zo'n pijn als 2weken geleden wil ik echt wel niet meer, kon bijna mijn mond niet opendoen van de pijn (oké za ldan natuurlijk ook pijn hebben, maar dan weet je dat het voor d egoede zaak is hè ;-) )

      Verwijderen