Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Liebster Award

Deze week kreeg ik van mijn vroeger buurmeisje en haar geweldige blog de liebster award.

                                        

De bedoeling is om 5 blogs met minder dan 200 volgers in de kijker te plaatsen. De award-winnende blogs kunnen dit op hun beurt dan ook doen, en een bedankje aan de gulle schenker op hun blog plaatsen ;-) (moi, in dit geval)

Hier mijn lijste, al was het wel even zoeken naar die onder de 200 volgers.

Tante Jannie: Maakt de mooiste illustraties en verhaaltjes
Hoemelke: Een blog met het hart op de juiste plaats
Sweet Siena Hope: fijne naaiblog
Nikki Dotti: Een blog van een duizendpoot, haaksels, ilustraties,...
Riane Van Der Waals: Super mooi zeefdrukken en stempels en vindt de geweldigste schatten.

PROFICIAT MET DE AWARD

2 opmerkingen:

  1. Ik voel me absoluut enorm vereerd dat je mij een Liebster Award hebt gegeven. Alleen sinds een paar maanden heb ik mijn blog 'award vrij'gemaakt. Niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik het zo lastig vind om de award weer door te geven! Het liefst zou ik namelijk alle blogs zo'n award geven omdat iedereen ontzettend zijn (of eigenlijk meer haar) best doet om er iets moois van te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei sorry tante Jannie daar had ik over gekeken. Maar voel je bij deze dus absoluut niet verplicht om ze door te geven!!!

    BeantwoordenVerwijderen