Pagina's

zondag 8 juli 2012

Soldekes

Nee nee soldekes voor de kinderen gingen we dit jaar niet doen, want die overvolle kast met teveel kleren om aan te doen moest niet nog groter worden.
... En dan zag ik de WILD Kidswear advertentie voor 50% korting in de webwinkel. Diezelfde webwinkel waar ik in het begin van de lente een geweldige zomerjas zag voor dochterlief, maar die veel te duur werd bevonden. Dus dit moest toch even nader bekeken worden. En ja hoor de jas zat tussen de soldekes, haar maat van nu (98-104) wel niet, maar jassen genoeg momenteel, dus gingen we voor de grotere maat en toeval wou dan ook nog eens dat er ook een grote damesversie was, maar die vonden we er nu toch wel wat over, dus werd het de grote damesrok van dezelfde print. Drie daagjes later pakketje in de bus en ikke (en dochterlief) blij!!!














Oh ja, dat "niet soldekes" kreeg wat later nog een staartje bij het bezoek aan de hema, maar geef nu eerlijk toe een jeansbroek voor de dochter voor 3 euro en een paar sneakers voor 2 euro, kan je toch moeilijk laten liggen?

6 opmerkingen:

  1. mooi mooi, heel fleurig stofke,
    weeral goed gescoord van uzelve ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is geweldig ! Zo gaaf, ook die rok en ach ik had dat ook niet laten liggen bij de Hema hoor :-)
    Ik kwam hier via Mimi doorgeklikt en oef.... wat een leuk blog toch weer, een volgertje erbij dussss.
    Groetjes van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercikes, ben bij jou ook komen piepen en helemaal weg van de poppenfoto's geweldig gedaan!! (en een volgertje erbij voor jou ;-) )

      Verwijderen
  3. Ohhh wauwwww! Hier zou ik ook echt niet kunnen aan weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) op de wild kidswear site bij actiecode WILD50 invullen en je krijgt 50%op alles, moest het je intereseren ;-)

      Verwijderen
    2. Nu breng je me nog meer in de verleiding... ok, ik ga kijken met mijn sterk karakter :-)

      Verwijderen