Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Eindelijk!


Al enkele maanden lag het stukje stof te wachten om er een t-shirtje voor dochterlief mee te maken en vandaag was het eindelijk zo ver. Schrik om er aan te beginnen was nog zacht uitgedrukt (anders zou het ook niet zo lang hebben geduurd, hè)
Maar eerst ging ik gisterenavond langs bij de hulplijn enkele huizen verder, zijnde één van de zusterhelften die voor de koffie zorgt op de naaicursus hier in de buurt ( waar ik volgend schooljaar ook aanwezig zal zijn trouwens) Want met zoveel jaren naaiervaring ging ze me eens wat tips geven. Dus twee uur later (waarvan de uitleg mss een 20tal minuten was) kwam ik terug thuis met juist nog tijd (en goesting) om de patronen over te tekenen. Vandaag dan de grote in elkaar steek klus. En ik moet zeggen dat het resultaat er mag wezen, al zijn er hier en daar wel fameuze misserkes, maar gelukkig niet al te zichtbaar. Het eerste van velen denk ik nu!

Het patroontje komt uit ottobre 3/2012 (meisjesmodel met een beetje pof in de mouw)
De stof weer maar eens van bij bambiblauw


4 opmerkingen: