Pagina's

zondag 24 juni 2012

Een nieuwe werktas

In februari eindigde spijtig genoeg mijn bevallingsverlof al, en begon ik op een nieuw werk. Hiervoor moet ik echter wel telkens 2 A4-mappen meenemen en allerlei andere zaken, met een handtas alleen ging ik dus niet meer toekomen. Bij de shou-discount vond ik dan een leuke tas met coole print, maar deze bleek toch ook wel erg nipt, maar goed genoeg voor enkele maanden en tot ik dan eindelijk aan de tas zou beginnen. En dit weekend is het er dan eindelijk van gekomen. Er kwam wat meetwerk aan te pas, om zeker te zijn dat deze groot genoeg zijn en ja hoor alles wat erin moet, past erin.
Ik gebruikte haar handleiding als leiddraad met enkele veranderingen, allé nogal veel, de afmetingen werden aangepast, de binnenvoering is een gewoon katoentje ipv tafelzeil, 2 binnenzakjes en de tassenband werden gerecupereerd van 2 babyboomzakjes (want nu ik er eindelijk aan ging beginnen, had ik geen zin om nog een bestelling voor tassenband te plaatsen)



De stofjes komen van het stoffenspektakel

1 opmerking: