Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Boekentas nummer 2.... en een voornemen

Allebei tevreden en superblij met hun boekentas.

Terug volgens het patroon van Inge Huysmans te vinden op de facebook groep van de stoffemiekes bij bestanden of via deze dropbox link https://www.dropbox.com/s/wwvz8n892gd5q6d/14-07-09%20fotohandleiding%20boekentas%2C%20incl%20schouderpanden.compressed.pdf?n=320598782

Stof buiten en voering: Rijstextiles
Fournituren: Koekepeertje en Bambiblauw
Slotjes recyclage van boekentas vorig jaar, toen bij Veritas gehaald
 


En toen was daar op 1 augustus ook de start van mijn 2 maand durend ouderschapsverlof en de start van een goed voornemen.

Een goed voornemen dat met stoffen te maken heeft.
Eerst en vooral zal ik mijn kast nog eens opruimen en eventueel wat stofjes verkopen in de faceboogroep "stof de stofkes" Afgelopen week legde ik er hier al enkeel voor opzij toen ik de kast doorkeek om al enkele herfstprojecten te zoeken.

Verder worden er geen stofjes meer gekocht tot het einde van het jaar met als uitzondering:
- Stof voor de naailes aangezien we de module "broek" starten en ik daar echt wel geen stoffen voor mezelf voor heb.
- Stof voor (kerst)cadeautjes
- Stof om te combineren (redelijk wat tricot waar ik geen volledig stuk meer uit krijg, en effe tricot om te combineren heb ik ook niet veel tussen de voorraad steken)
- In de loop van het najaar opent een kennis van mij haar webshop en dan mag er natuurlijk ook al eens een uitzondering gemaakt worden. (je kan haar hier reeds volgen http://blog.petitecouture.be/ )
- fournituren natuurlijk (maar die koop ik zowiezo enkel wanneer ik weet wat ik nodig heb)

En hopelijk komen we niet te veel in de verleiding :-D

4 opmerkingen:

  1. jouw boekentasje is heel erg mooi en veel succes om je stoffenvoorraad weg te werken zonder een nieuwe te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boekentas ... Heb die stof hier ook liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weeral keimooi die tas!!!
    Goed voornemen! Ik had vorig jaar ook zo'n soort voornemen, maar faalde jammerlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen